立即點擊

Yahoo 拍賣平郵一問 !!! (急)




立即點擊


我想問,我bid左件衫用平郵,但我個信箱好細,如果佢入唔倒件衫係我個信箱既話,會點架??Update:tofuku_kathy::::係咪用左掛號,先會放張卡係個信箱叫你去郵局拎??其實唔用掛號安唔安全架??











個個郵差都唔同,但一定會有以下的做法..1.放唔落便敲門等人直接收件.2.沒有應門便留下卡,要你自己到郵局拿...但有d會求期放到郵箱上面or放到鐵閘和木門間的空位便算...有掛號便一定會留下卡叫你到郵局拿...以上的方法全都是我到現在為止的收件經驗我係YAHOO做過唔少交易如果係你咁既情況有兩個可能1:放係你個層信箱既最頂等你自己拎2:用樓下既對講機叫你落去拎不過如果你掛左號就當然係你收到通知之後去郵局拎啦=)WillhaveonepostfromPostOffice,thenyouwilltakeitfromyourpostbox,finallyougopostofficetotakeyoushirt...Source(s):myexperiece郵差會留低張咭比你,你可以憑咭到郵政局取番件郵件.


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知


https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXGuaT4JcDlkAEnPXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvZWhmcmpwBGNvbG8DBHBvcwM1BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20070402000051KK04802

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 libacogec 的頭像
    libacogec

    郵局知識

    libacogec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()